Glögikiihdytys:
​Myynnin digitalisointi - Kuinka hyödyntää digitalisaation mahdollisuudet myynnissä?

Joulukuussa vaihdetaan pikkujoulutunnelmaan ja siirrytään aamun kahvikiihdytyksestä iltapäivän glögikiihdytykseen. Mietityttääkö myynnin automatisaatio tai tehokas somen käyttö myynnin edistämisessä? ​

Joulukuussa vaihdetaan pikkujoulutunnelmaan ja siirrytään aamun kahvikiihdytyksestä iltapäivän glögikiihdytykseen. Mietityttääkö myynnin automatisaatio tai tehokas somen käyttö myynnin edistämisessä? Entä onko hakukoneoptimointi tuttua? Joulukuussa perehdytään digitalisaation tuomiin mahdollisuuksiin myynnin edistämisessä.

Tilaisuus on tarkoitettu yrittäjyydestä ja liiketoiminnasta kiinnostuneille henkilöille, tiimeille ja organisaatioille. Tapahtuma järjestetään Yritystehtaan, Jyväskylän Nuorkauppakamarin, Keski-Suomen kauppakamarin ja Keski-Suomen Yrittäjien yhteistyönä. Tapahtuma on maksuton.


Aikataulu

- 13.30-14 Glögitarjoilu

- 14.00-15.00 Asiantuntijoiden alustukset aiheesta

- 15.00–16.00 Paneelikeskustelu – yleisöllä mahdollisuus esittää kysymyksiä

08.12.2017 13:30 - 16:00

Joulukuussa vaihdetaan pikkujoulutunnelmaan ja siirrytään aamun kahvikiihdytyksestä iltapäivän glögikiihdytykseen. Mietityttääkö myynnin automatisaatio tai tehokas somen käyttö myynnin edistämisessä

KoulutuksetMaksuttomat tilaisuudet

Ilmoittaudu

Tapahtumapaikka

Yritystehdas
Sepänkatu 4, 2.krs, Jyväskylä

ASIANTUNTIJAT

Jani Hovila, toimitusjohtaja, PowerMarkkinointi

Jani esittelee markkinoinnin automaation mahdollisuuksista myynnin tehostamisessa. PowerMarkkinointi tekee asiakkaiden kanssa yhteistyötä kasvutavoitteiden toteuttamiseksi. Tavoitteiden saavuttamiseksi PowerMarkkinointi laatii strategian ja toimenpidesuunnitelman, joka yhdistelee tehokkaimpia markkinoinnin automaation, sisältömarkkinoinnin ja inbound-markkinoinnin keinoja. PowerMarkkinointi tähtää laadukkaiden liidien tuottamiseen asiakkaille ja keskittyy kehittämään koko markkinointi- ja myyntiprosessia.


Jaakko Suojanen, perustaja ja toimitusjohtaja, Suomen Digimarkkinointi Oy Jaakko esittelee hakukoneoptimoinnin kiehtovaa maailmaa. Jaakkoa ajaa päivittäin eteenpäin yritysten auttaminen digitaalisen markkinoinnin avulla ja tulevaisuuden työn muoto ja mallit. Aidosti intohimoinen onnellinen elämä löytyy oman mukavuusalueen ulkopuolelta. Yrityksenä Suomen Digimarkkinointi tekee mitattavaa tuloksellista markkinointia, eli tuo ostavia asiakkaita yritysten verkkosivuille. Suomen Digimarkkinointi auttaa yrityksiä monipuolisesti hakukoneoptimointiin, sosiaalisen median käyttöön ja verkkosivuihin liittyvissä kysymyksissä.

Petri Salminen, toimitusjohtaja, Salminen & Tikka Oy

Petri johdattelee sosiaalisen myynnin teemaan. Petri työskentelee myynnin kehittämisen parissa yritysjohdon kumppanina. Salminen & Tikka on kasvuliiketoiminnan kehitysyhtiö, jonka tavoitteena on myynnillisen ajattelun juurruttaminen keskeiseksi osaksi asiakasyrityksen toimintaa. Apua on tarjolla niin myynnin mittarien ja markkinatutkimuksen toteuttamiseen kuin myyntiprosessien ja liiketoimintamallien kehittämiseen. Petri toimii työnsä ohessa Keski-Suomen Yrittäjien hallituksen puheenjohtajana.


Santtu Seppänen, Keski-Suomen myynnin aluevetäjä, Suomen Asiakaskokemukset Oy

Santtu tulee kertomaan asiakaskokemustarinoista digimyynnin vauhdittajina. “Keneen me luottaisimme, ellemme ystäviemme, perheemme, kollegoidemme tai läheistemme suositteluun? Jos näitä ei ole saatavilla, turvaudumme muiden ihmisten kokemuksiin ennen yrityksen myynti- tai markkinointiviestiä.” Kokemuksia.fi on Suomen johtava asiakas- ja työntekijätarinoiden tuottamiseen sekä asiakaskokemuksen kehittämiseen erikoistunut yritys. Se on kasvanut 1,5 vuodessa yli 30 henkilöä työllistäväksi tuotantoyhtiöksi, joka palvelee yli 600 yritystä. Kokemuksia.fi tuottaa asiakas- ja työntekijätarinoita Suomen lisäksi myös ulkomailla.


Ilmoittaudu tästä mukaan , jotta tiedämme varata tarpeeksi tarjoiluja. Tervetuloa!